onsdag 24. juni 2009

20 og 21 juni.

Tiden var inne for utflyttningsfest for Marte, samboeren til Tonje og min gamle klasseveninne. Jeg drog til Lillehammer rett etter jobb som var 18.00 og når jeg kom frem var det rett i dusjen og ordne seg så var det tid for fest. Jeg hadde mine herlige breezere. Nam nam! Var skikkelig koselig å være hos dere i helgen :) Hadde det kjempe fint, selv om vi ikke sov mer enn tre timer. Etter det sto vi opp, rydda.. Hang og gikk til byen og spiste mix baguett, før jeg drog til Gjøvik igjen. Når jeg kom hjem så var det rett i dusjen, sminke meg og ordne meg for å dra ut å feire bursdagen til broder'n på peppes. Han var ganske stolt da han kunne kjøpe seg sin første øl ute.


Grattis Brodirs.

Outfit bursdag:

Topp: H&M
Smykke: H&M
Sko: Bianco
Tights: Cubus

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar