tirsdag 8. september 2009

Vet dere hva?

i dag har jeg liksom rydda i en sånn derre pappeske som står oppå klesskapet mitt. Der fant jeg mange brente cd'er som det ikke sto noe på. Der fant jeg masse gamle bilder, fra min forige pc som kræsja. Gjett om jeg ble glad da, var så godt å se på de bildene. Er så mange gode minner der. Det var til og med mange gamle bilder av meg, fikk skikkelig lyst på å farge håret mitt brunt igjen. Selv om jeg nettopp har vært hos frisøren og klippet det og farget det litt mørkere.


Gamelt cambilde, tror det er 5 år siden.


Også gammelt cambilde, 4 år siden.

Og så over til andre bilder jeg fant. Det dukket opp en del bilder fra året jeg bodde med mine to
beste venner på Lillehammer. Det året glemmer jeg aldri, hadde det best:


Meg og Malin på elkjøp


Haha...


Marie og meg.

Diverse andre gamle bilder jeg fant på ulike cd'er:


Silje og meg på hotell og næring, Otta

Tonje og meg i russetiden


Linda en gang i København


Haha, Linda og meg..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar